Dokumenter

Her finder du vigtige dokumenter. Du finder b.la. Evalueringer, Antimobbestrategi, Indholds og Årsplan, Vedtægter.

Indholdsplan 2024-25

Flemming Efterskoles aktiviteter bygger på værdierne tryghed, tillid og tolerance. Klare forventninger, rammer og regelsæt skaber tryghed for alle; elever, forældre og ansatte.

Vedtægter

Oprindelige vedtægter vedtaget af Landsretssagfører i Horsens Poul Stærmose 04.09.1961. Vedtaget på generalforsamling den 16.04.24. Gjort offentlig på skolens hjemmeside den 02.05.24.
Børne- og Undervisningsministeriets seneste godkendelse af skolens vedtægter er den 29.11.16

Undervisningsevaluering 22-23

Som efterskolerne skal vi evaluere elevernes udbytte af undervisningen. Evalueringen danner grundlaget for, at skolen kan tilrettelægge undervisningen, så den tilgodeser den enkelte elevs behov og forudsætninger. Denne evaluering er lavet ud fra et elevperspektiv og fokuserer primært på undervisningen, lærerne og de anderledes tema- og fagdage.

Nøgletal om karakterer og overgangsfrekvens

Få et overblik over centrale tal om Flemming Efterskole på Undervisningsministeriets hjemmeside.

Årsplan 2024-25

Årsplan for skoleåret 2024/2025 godkendt af bestyrelsen den 14.06.2024

Selvevaluering 23-24

Formålet med selvevalueringen 23-24 er at indsamle elevers feedback, samt deres oplevelse af tryghed i hverdagen på Flemming. Dette bruges til at vurdere og justere eksisterende tiltag og afdække eventuelle oversete aspekter for at forbedre den pædagogiske praksis med fokus på tryghed.

Evalueringsplan

Skolen skal årligt evaluere sin virksomhed baseret på værdigrundlaget, som kan variere fra år til år. Bestyrelsen skal udarbejde en plan for evalueringen, der indføres i protokollen. Skolen vælger selv fokusområder, evalueringsmetoder, ansvarlige for evalueringen, samt hvordan resultaterne bruges. Evalueringen skal være offentligt tilgængelig og forståelig.

Antimobbestrategi