Søgning

Livet på skolen

Årets gang

Et skoleår på Flemming Efterskole er fyldt med så mange forskellige oplevelser, faglige udfordringer, sjove træningstimer, skønne traditioner, en uforglemmelig skirejse og bare masser af efterskolehygge. Det er umuligt at koge alle de aktiviteter ned til tekst – det kræver, at du er der og oplever det selv.

To drenge og en pige giver tømmelfingeren til fotograf, smilenede og glade for at være elever på Flemming Efterskole

Du vil opleve, at der i den første tid på skolen primært er fokus på efterskolelivet. Det er vigtigt, at du lærer dine nye kammerater, lærere og trænere godt at kende. Senere skruer vi op for de faglige aktiviteter, inden vi i begyndelsen af det nye år sætter ekstra ind på gymnastikken, så vi bliver klar til forårets opvisninger.

Årets højdepunkter på Flemming Efterskole

• August: Introdage og arrangementsweekend