Søgning

Drengespring

Har du lyst til at kaste dig ud i spring og have det sjovt med andre drenge? Så kom og vær med til Drengespring på Flemming Efterskole!

Elev udfører spring til opvisning

Vi åbner vores fantastiske springcenter op for alle drenge i alderen 8-15 år, tre søndage i løbet af skoleåret. Det er helt ligegyldigt, om du allerede går til gymnastik eller aldrig har prøvet det før – det vigtigste er, at du har mod på at give den gas og prøve nye spring.

Tag gerne dine venner med fra gymnastikholdet, eller kom alene – alle er velkomne! Vores dygtige undervisere står klar til at guide jer gennem forskellige temaer hver gang, og der bliver masser af sjov og udfordringer.

Dreng laver stor spring til gymnastikopvisning

Datoer

17/11 2024 klokken 13-16

Trænere: Lasse Søbye, Jeppe Lumbye, Tobias Ebdrup

12/1 2025 klokken 13-16

Trænere: Joakim Sass, Simon Klinge, Tobias Ebdrup

4/5 2025 klokken 13-16

Trænere: Simon Klinge, Jeppe Lumbye, Tobias Ebdrup

Vi byder på en lille forfriskning i løbet af træningen, og det hele er ganske gratis.

Book rundvisning