Race

Faget race tager udgangspunkt i OCR-træning (obstacle course race), der bedst kan sammenlignes med ekstremt forhindringsløb.

AHRB 546
AHRB 521

Udfordre dig selv med race

Til race får du muligheden for at udfordre dig selv, når der skal forceres forhindringer og løbes i kuperet terræn. Det kræver både styrke, stabilitet, kropskontrol, god kondition og ikke mindst mod.

Faciliteter

På Flemming Efterskole har vi som en af de eneste efterskoler både udendørs og indendørs faciliteter til OCR-træning, og alle elever, der har valgt valgfaget, får tilbuddet om at komme med til et større OCR-løb.

AHRB 542

Lyst til at prøve noget nyt?

Du skal vælge race, hvis du har lysten til at prøve noget nyt og teste dine egne fysiske grænser. Derudover er der et fantastisk sammenhold, hvor alle hjælper hinanden, når forhindringerne driller.