Betaling med gavekort & rabatkupon

Har du modtaget et gavekort eller en rabatkupon, som du ønsker at bruge ved betalingen af din efterskolecamp?

Camp Uge 31 200190101

Gavekort og tilmelding til camp

Du betaler stadig via bankoverførslen, hvis dit gavekort ikke er på det fulde beløb. HUSK at skrive deltagerens navn i betalingsoplysningerne

Reg.nr: 7160
Konto nr: 0001955918

Beløb: Fratræk gavekortets beløb campens fulde pris.

Normalpris camp to overnatninger: 1.295kr.

Normalpris camp fire overnatninger: 1.945kr.

Når vi har modtaget din betaling, krydstjekker vi med vores liste over udstedte gavekort, og du får en betalingsbekræftelse.

Er dit gavekort på det fulde beløb?

Du skal ikke foretage dig yderligere. Du huskede forhåbentligt at sætte kryds i "ja" i tilmeldingen til spørgsmålet om gavekort. (Hvis ikke, så skriv lige en mail til os)

Når vi har registreret din tilmelding til camp, modtager du en bekræftelse.

Har du modtaget en rabatkupon til vores camps?

Hvis du har modtaget en rabatkupon til en af vores camps, skal du tilmelde dig den ønskede efterskolecamp. Når vi har registreret din tilmelding, modtager du en mail med ovensående betalingersoplysninger.

Ved betaling fratrækker du rabatkuponens værdi.

Det vil sige, hvis du skal betale 1.295kr. for en kort camp, og du har modtaget en rabatkupon på 200kr., overfører du blot 1.095kr.

Når vi har modtaget din betaling, krydstjekker vi med vores liste over udstedte rabatkuponer, og du får en betalingsbekræftelse.