Springcamp

Sjov gymnastikcamp med springgymnastik, sjove efterskoleaktiviteter og nye gymnastikvenner.

Find din næste camp her

Gymnastik Flemming Efterskole

Springgymnastik & nye venner på efterskolecamp

Når vi spørger deltagerne på vores springcamps, hvad det fedeste har været, svarer de enstemmigt: "Spring og nye venner".

Tag på springcamp på Flemming Efterskole, hvor du får sjov springtræning - og måske lærer et nyt spring!

Vi kommer til at træne masser af både bane- og trampolinspring samt teknik til afsæt.

Der vil også være tid til efterskolehygge og sjove efterskoleaktiviteter sammen med børnene fra de andre camps.

Vores instruktører er mega dygtige og erfarne gymnastiktrænere, der gør alt for at gøre din camp til den fedeste gymnastikcamp!

Gym Camp Flemming Efterskole
Hvad er springcamp på Flemming Efterskole

Masser af gymnastik og springtræning

Fede efterskoleaktiviteter

Lækker mad

Camp t-shirt eller træningstop

Fede oplevelser, nye teknikker og nye venskaber

Pris: 1.295 kr.

Tilmeld dig springcamp

Du kan komme på springcamp på Flemming Efterskole i både vinter-, sommer- og efterårsferien.

Springcamps

Min datter haft en super sjov oplevelse.
Samt er modnet mere ved at klare sig selv samt at overnatte der.
Lært en masse nye spring.