Rundvisning og Åbent Hus

En efterskole skal opleves! Du skal mærke stemningen og se hverdagslivet i virkeligheden.

Åbent Hus Flemming Efterskole
Rundvisning Flemming Efterskole

Book en rundvisning

Når du vælger efterskole, er det dig, det handler om. Det betyder, at din mavefornemmelse er afgørende for valget af efterskole.

Hvis du booker en rundvisning på Flemming Efterskole, bliver du vist rundt af en af de nuværende elever, som vil fortælle og svare på spørgsmål om efterskolelivet.

Efterfølgende sidder der altid en voksen klar til at svare på yderligere spørgsmål om Flemming Efterskole og give dig et indblik i de mere praktiske ting i forhold til dit efterskoleophold.

Vores rundvisninger på Flemming Efterskole er både for dig, der endnu ikke har bestemt dig for, hvilken efterskole du skal gå på, og for dig, der har valgt, men som lige skal mærke efter en ekstra gang.

Næste rundvisning

Herunder kan du vælge den dato, der passer dig bedst. For at sikre du får en god oplevelse, er der et begrænset antal pladser.

Vi offentliggør løbende nye rundvisningsdatoer.

Øvrige muligheder

Udover ovenstående rundvisninger er det naturligvis også muligt at besøge os til Efterskolernes Dag i september samt Efterskolernes Aften i januar.

Derudover har vi også en række arrangementer, hvor skolen er åben, og hvor det også er muligt at få en rundvisning. I efteråret er vi ofte vært ved en af Power Series-konkurrencerne og i foråret afholder skolen DGI Børnedag samt FE-stævne. Hold øje med vores kalender her.

Hvis der ikke er en af de offentliggjorte tider, der passer jer, er I velkomne til at kontakte os for en individuel rundvisning på Flemming Efterskole, så. vil vi se, hvad vi kan gøre – og vi tillader os at prioritere de gæster, der er tættest på en potentiel skolestart, men som endnu ikke har haft mulighed for at besøge skolen.